MIKS MA TOODAN SISU?
Vajadus "õige" pildimaterjali ja videosisu järgi sai alguse ca. 15 aastat tagasi kui ma tegelesin ekspordi arendamisega Lääne-Euroopas olles ise mitme ettevõte edasimüüja.
Vajalik sisu turundusmaterjalide jaoks oli tegemata paljude eesti ettevõtete puhul, tootmisettevõted ei näinud mõtet investeerida raha turundusse ehk siis see lükati edasimüüjate õlgadele (täna see pilt on muutumas).
Ettevõtetel, kelle tooteid ma püüdsin eksportida, oli tehtud kokku ca. 10 - 20 pilti oma toodetest. Samas kui klientidelt ja turgudelt tuli tagasiside konkreetse tootele või teenusele, siis tekkis sageli vajadus see toode "ümber pakendada" teise nurga alt.
Seega pidin ise pidevalt sisu looma, et tuua välja toodete tugevamad omadused ja pakendama neid spetsiifilise sihtrühmale.


Tervitades,
Andres Seeman
